GAC-Logo-Automocio
public

Service Next nou patrocinador de la UEAC

La Unió d’Empresaris d’Automoció de Catalunya (UEAC) i Service Next en l’àmbit de les seves respectives competències i funcions, van manifestar fa uns dies la voluntat d’establir un marc estable de col·laboració amb la finalitat de donar un servei tècnic i d’assessorament de qualitat a les empreses associades a la UEAC.

L’acte de signatura va tenir lloc a les instal·lacions de Service Next (Montmeló), i els dos protagonistes van ser el Sr. Marc BlancoCOO de Service Next, i el secretari tècnic del gremi d’automoció de Catalunya (UEAC), Albert Duran Grau.

Amb l’acte de signatura del conveni ambdues parts van establir el marc de col·laboració que se’n beneficiaran les dues parts de la següent manera:

  • Service Next oferirà les millors condicions d’assessorament a tots aquells associats de la UEAC que s’interessin pels seus productes i serveis.
  • Invitació per part de la UEAC als responsables de Service Next a tots els actes del gremi, així com a promocionar productes i serveis entre els associats de la UEAC.
  • D’aquesta manera, es promocionarà a Service Next per les Xarxes Socials, així com per la pàgina web.
  • La imatge de l’empresa apareixerà a tots els actes i trobades del gremi durant els dos anys de vigència del conveni.

Service Next

Service Next és una empresa de referència del sector especialitzada en el comerç de recanvis de l’automòbil. L’empresa espanyola té més de 30 anys al servei del taller de reparació. El seu objectiu és ajudar el taller de reparació de vehicles a ser més eficient, minimitzant els errors derivats de les cerques basi aftermarket i per tant, oferir un servei únic i eficaç en reparació. Gràcies a la seva trajectòria, valors i professionalitat han aconseguit ser una referència en el sector.

L’empresa actualment gestiona més de 300 cursos de formació técnica i de gestió del taller, en una doble modalitat (presencial i online). A més, assessora a més de 770 tallers arreu de l’estat espanyol i del món. Per fer una idea de la magnitud de l’empresa, cada mes atenen prop de 3.000 consultes tècniques per resoldre averies tècniques.

Altres notícies

GAC-Logo-Automocio

Eines d'accessibilitat